OSTUTINGIMUSED

Veebipoe www.pgl.ee (edaspidi Veebipood) omanik on PGL OÜ (registrikood 14550454 ja KMKR EE102304743),
asukohaga Linnavere tee 3, Soinaste, Tartumaa, 61709.


OSTULEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO
Ostutingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete ja transpordi hinnad on märgitud toodete juurde. Transport arvutatakse tootele/toodetele automaatsel ning see kuvatakse ostukorvis hinnainfo juures. Toodete hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad 22% käibemaksu. Lisainfo kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Peegli hooldusjuhend ning paigaldamise käsitlemisjuhend on leitavad kauba tooteinfo juurest või siit:
PEEGLI HOOLDUSJUHEND / PEEGLI PAIGALDAMISE KÄSITLEMISJUHEND
Peeglitega kaasas olevad tarvikud (tüüblid, konksud ja klemmliist) on universaalsed ning ostjal on kohustus veenduda, et peegli paigaldamisel saaks kasutatud õigeid kinnitusvahendeid 
(tüüblid ja konksud) vastavalt seinatüübile ning õigeid kaablisildamis töötvõtteid.
Vajadusel küsige julgelt nõu Müüjalt või asjatundjalt.
Müüja ei vastuta kolmandate osapoolte või kliendi enda paigaldustöö eest.

TELLIMUSE VORMISTAMINE
Kauba tellimiseks tuleb lisada sobiv toode/tooted ostukorvi. Peale toote/toodete lisamist ostukorvi avaneb automaatselt veebilehitseja paremale küljele ostukorvi toote aken, kust saab minna edasi ostukorvi tellimuse vormistamisele vajutades nuppu "MINE MAKSMA". Ostukorvis tuleb tellimuse vormistamiseks ära täita kohustuslikud andmeväljad ning valida sobiv makseviis (Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Luminor, Coop Pank, Pocopay või LiisiID) ja vajutada nuppu "MINE MAKSMA" või "OSTA JÄRELMAKSUGA" (loe järelmaksust lähemalt siit). Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


KOHALETOIMETAMINE
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud toote juures ning ostukorvis. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5-15 tööpäeva jooksul alates ostulepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul, millest kindlasti ostjat teavitatakse koheselt pärast ostulepingu sõlmimist. Kõik saadetised toimetatakse ostja poolt soovitud aadressil oleva maja välisukseni. Täpne tarneaeg lepitakse ostjaga kokku telefoni teel. Kaup tuuakse kohale ostjaga kokkulepitud ajal 1-tunnise täpsusega! Kuller täpsustab kellaaja samal päeval. PGL OÜ on usaldanud kauba tarnimiseks kullerfirmasid Omniva, DPD ja Itella!

TAGANEMISÕIGUS
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik või Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punktis 3 puhul (valmistatud ostja esitatud tingimuste kohaselt)! 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@pgl.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab müüja juhul kui tagastatav kaup on pakendatud tagasi originaal pakendisse. Muul juhul kannab kauba tagastamise kulud ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest toote kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
 
KAUBAST TAGANEMISAVALDUSE SAAB ALLA LAADIDA SIIT!

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@pgl.ee või helistada telefonil: +372 58 229 660. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Ennem peegli paigaldust, tuleb ostjal veenduda peegliklaasi korrasolekus. Pärast peegli paigaldust ilmnenud peegliklaasi defkte (pudenenud killud või katkine/mõrane peegliklaas) ei kuulu edasisele kaebusele. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


OTSETURUSTUS JA ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.


VAIDLUSTE LAHENDAMINE
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@pgl.ee või helistada telefonil: +372 58 229 660.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Sinu ostukorv
Ühtegi toodet pole ostukorvis.

Vaata tooteid siit!

OTSIMOOTOR

Otsige tooteid nime, koodi, värvi või muu märksõna abil!